پاسخ اتحادیه طلا جواهر نقره و سکه تبریز به فایل صوتی پخش شده در رسانه نصر نیوز

30 اردیبهشت، 1402 297 بازدید نویسنده : مدیر سیستم


پاسخ اتحادیه طلا جواهر نقره و سکه تبریز به فایل صوتی پخش شده در رسانه نصر نیوز

میرمحمد پور اقدم شربیانی؛ رئیس اتحادیه طلا، جواهر و سکه تبریز در پیامی مکتوب اعلام کرد: روز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ رسانه نصر نیوز در مورد نحوه خرید طلا از سوی همکاران صنف طلا اقدام به پخش یک فایل صوتی نموده است که پاسخ اتحادیه طلا،جواهر ، نقره و سکه تبریز به شرح ذیل است :

در آغاز به استحضار تمامی هموطنان عزیز میرساند اتحادیه طلا ،جواهر ، نقره وسکه و اعضای آن صیانت از حقوق مصرف کننده محترم و برخورد با متخلف را برخود فرض میدانند.

از اینکه زمان کشف قیمت طلا در سراسر کشور حدود ساعت ۱۲ ظهر بوده و زمان پایان کار بانک ها 13:30 ظهر میباشد . عملا در این صنف امکان نقل وانتقال پول حدود 2 ساعت  بوده و غیراز این بازه زمانی ، امکان معامله و واریز وجه در همان دقیقه ، امکان پذیر نمیباشد مگر برای مبالغ اندک و در چنین شرایطی انتقال پول به فردای روز معامله موکول میگردد و خواست مشتری برای دریافت مبلغ مورد بیع در خارج از بازه زمانی فوق الذکر میسر نمی باشد و این رویه در بازار بورس و موسسات پولی غیربانکی نیز جاری میباشد . لذا اظهارات غیرکارشناسی در رسانه ها را زیانبار میدانیم و براین اساس توصیه میگردد افراد ابتدا معلومات خود را در مورد نحوه خرید و فروش طلا افزایش دهند که اگر واقعیت درست مطالعه نگردد و چنین اظهاراتی مطرح گردد ، میتواند به فضای کسب و کار و اعتماد طرفین آسیب وارد نماید و این اتحادیه آمادگی خود را برای انتقال معلومات لازم به اصحاب رسانه و هموطنان عزیز اعلام میدارد . اتحادیه طلا ،جواهر ، نقره و سکه تبریز یکبار دیگر تعهد خود را برای حفظ حقوق مصرف کنندگان محترم و فعالین رسمی این صنف و صنعت اعلام داشته و دفاع از حقوق اعضای خود را که مورد هتک حرمت واقع گردیده اند برای خود محفوظ میداند .

 
 


برچسب ها