بازار جهانی جواهرات

25 اسفند، 1400 870 بازدید نویسنده : مدیر سیستم


بازار جهانی جواهرات

رشد محبوبیت جهانی بازار جواهرات

 

انتظار می رود ارزش صنعت جهانی جواهرات تا سال ۲۰۲۵ به ۴۸۰.۵ میلیارد دلار برسد. با این حال، رکود فعلی، رشد بازار را دچار اختلال کرده است.

 

 شیوع اخیر کووید-۱۹ در جهان رشد این صنعت را کند کرده است؛ علاوه بر این، نمایشگاه ها و جواهرفروشی ها به این دلیل بسته شدند و در همین حال، خلاقیت در بازاریابی و فروش جواهرات به شدت افزایش یافت. در حال حاضر، چند عامل کلیدی بازار را به سلطه خود در آورده است.

 

 به گزارش وبسایت مارکت ریسرچ تلکست، پیش‌بینی می‌شود که منطقه اروپا سریع‌ترین رشد را در بازار جواهرات داشته باشد. کشورهای مختلف اروپایی به خوبی توسعه یافته اند و از درآمد سرانه بالایی برخوردار هستند. این عوامل افراد را به خرید محصولات زینتی تشویق می کند. در نتیجه، صنعت جهانی جواهرات برای رشد قابل توجهی آماده می شود.

 

 رشد برندهای لوکس و تنوع فزاینده سبک زندگی مصرف کننده بازار جهانی جواهرات را هدایت می کند. انتظار می رود بازار جهانی جواهرات در سال های آینده گسترش یابد. در حالی که ایالات متحده بزرگترین کشور در این زمینه است، اما دارای جمعیت متنوعی است که شامل بسیاری از گروه های فرعی است. علاوه بر این، فرهنگ «فَست مد» در ایالات متحده احتمالاً باعث توسعه زیادی در صنعت جواهرات خواهد شد.